Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

ΑΚΥΡΩΣΗ ΨΥΧΗΣ 120Χ90

Painting By:Anna lou 120Χ110
Δεν είμαι άλλος
  1. Στίχοι: Μάνος ΕλευθερίουΜουσική:
  1. Θάνος ΜικρούτσικοςΠρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος
  1. Πίσω απ' το φως της μουσικής που ταξιδεύειςείσαι ολόκληρη αργεντίνικο ταγκόΚαι μήτε στ' όνειρό σου πια δε με γυρεύειςόπως παλιά μ' ένα σκοπό χερουβικόΚαι για τον κόσμο που μισείς δεν είμαι άλλοςΚαι για τον κόσμο που αγαπάς δεν είμαι αυτόςάλλοι νομίζανε πως ήμουνα μεγάλοςκι από σπουργίτι θα γινόμουνα αετόςΜες τα νεκρά τα καφενεία ρίχνει χιόνικι εγώ πενθώ την ερημιά ενός φιλιούπου σαν το ρούχο η αγάπη μας παλιώνεικι είναι σαν ήχος χαλασμένου πιστολιούΚαι για τον κόσμο που μισείς δεν είμαι άλλοςΚαι για τον κόσμο που αγαπάς δεν είμαι αυτόςάλλοι νομίζανε πως ήμουνα μεγάλοςκι από σπουργίτι θα γινόμουνα αετόςΚαι για τον κόσμο που μισείς δεν είμαι άλλοςΚαι για τον κόσμο που αγαπάς δεν είμαι αυτόςάλλοι νομίζανε πως ήμουνα μεγάλοςκι από σπουργίτι θα γινόμουνα αετός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: