Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Painting By:Anna lou50x70

Πριν γεννηθείς είχε ήδη καθοριστεί

Το ανεκπλήρωτο όνειρο.
Δεν πείθεσαι εύκολα πια
- όσο κι αν το θες…
Στο υπόγειο κρύβεσαι.
Όπου κρύβεσαι βγαίνουν οι ήλιοι του κόσμου.
Μένουν στα δάχτυλά σου οι πιο λαμπερές τους αχτίδες. .
Έχεις κάτι να ζωγραφίσεις, κάτι να προσθέσεις πάνω σ' αυτή την τοιχογραφία,
Η σκόνη η χθεσινή, γραμμένη και υπογεγραμμένη με τάστα κιθάρας.
Στην ημίφωτη ζώνη εξαπολύεις ηλιόσκονη τις αχτίδες και γίνεται μουσική.
Θεός και μύθος. η εικόνα σου τεθλασμένη διαγράφεται..
κυλάει και σου δίνει σχήματα ανάγλυφα νερού
Και μένει στα δάχτυλά μου το πρόσωπό σου,νερό.
"Αυτό που μέσα μου ανατέλλει και γκρεμίζεται
ούτε ο θεός, ούτε ο θεός γνωρίζει τι είναι..
που έχεις ήδη αντιμετωπίσει
- με τον εαυτό σου τον ίδιο…
-Δεν πείθεσαι εύκολα πια
- όσο κι αν το θες…
Στη φωνή σου αλιείς και θηράματα.
Γίνεται να κόψεις το βράδυ στη μέση και να μου χαρίσεις το μισό.
Της φωτιάς σου τα χέρια σμιλεύουν μέσα μου το καινούριο λάθος.
Αφού έχω ολόκληρη τη φωτιά, θέλω ολόκληρη και τη νύχτα.
Ξέρω, αυτό δε γίνεται.
Όσο δεν παίρνεις αυτή την ευθύνη, η εικόνα θα μένει ανολοκλήρωτη
Σε μια γωνιά του υπογείου είναι η πάλλευκη λάμψη σου καταχωρημένη.
Κι εγώ αγαπώ τα υπόγεια από τότε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: